Η HFT εφαρμόζει σύστημα διαχείρισης ποιότητας, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2008. Το πεδίο εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της HFT είναι το ακόλουθο: «Παροχή συμβουλευτικών, μελετητικών υπηρεσιών και υπηρεσιών τεχνικής βοήθειας σε επιχειρήσεις και οργανισμούς – Εκπόνηση τεχνικών μελετών και μελετών σκοπιμότητας – Ανάπτυξη δραστηριοτήτων υπηρεσιών πληροφορικής».
Η εταιρεία βασίζεται στην πιστή εφαρμογή των διαδικασιών του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Όλο το προσωπικό της εταιρείας γνωρίζει τις διαδικασίες που αφορούν στη θέση εργασίας του και είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο στην εφαρμογή τους. Ο κάθε εργαζόμενος οφείλει, κάνοντας χρήση της εκπαίδευσης που του παρέχεται και των μέσων που τίθενται στη διάθεσή του, να τηρεί τις διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και να συμβάλει στην εφαρμογή της διαρκούς βελτίωσής του.
Η ποιότητα των υπηρεσιών είναι βασική ευθύνη της Διοίκησης της HFT και είναι αποτέλεσμα καλής συνεργασίας και ομαδικής εργασίας όλου του προσωπικού. Επίσης, έχει επισημανθεί σε όλους τους εργαζόμενους η σημασία της ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών. Βασικός στόχος της εταιρείας είναι όσο το δυνατό μεγαλύτερη ικανοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη μέσω της παροχής σε αυτόν υπηρεσιών υψηλής ποιότητας μέσα σε προκαθορισμένο χρόνο.